Skip to Content

34. SOF: Znamke, ki so ustvarile več kot le vtis

SOF že dolgo ni le konferenca s predavanji in nagradami – je pravi preizkus, kako se blagovne znamke znajdejo izven digitalnih zaslonov in kako znajo navdušiti obiskovalce v živo. Letos je bil dogodek še posebej zanimiv, saj je po dolgem času zapustil tradicionalno okolje in se preselil v nekaj povsem novega – Grando v Portorožu.

Grando – industrijska kulisa za sodobno kreativnost

Grando ne predstavlja običajnega prostora, vendar gre za nekdanje skladišče soli, ki je danes preurejeno v večnamensko prizorišče z edinstvenim, nekoliko surovim industrijskim pridihom. Prostor je odprt, svetel in poln možnosti, a hkrati zahteva drugačen pristop – vse je treba ustvariti iz nič in prostor zapolniti na inovativen način. Organizatorji in sponzorji dogodka so zato morali pokazati še več ustvarjalnosti in praktičnosti, to pa so dosegli z različnimi promocijskimi materiali, ki so pritegnili obiskovalce konference. 

Ležalniki kot popolna kombinacija počitka in promocije

Med najbolj opaznimi elementi so bili ležalniki različnih blagovnih znamk. Ti niso bili le funkcionalni, saj so obiskovalcem omogočili počitek med predavanji in možnost za delo, ampak so postali tudi priljubljen motiv za fotografije na družbenih omrežjih. Tako so ležalniki postali del komunikacije blagovne znamke – praktični, udobni in estetski. 

Med naborom ležalnikov je bilo nekaj tudi naših referenc, med drugimi ležalniki Perutnine Ptuj, ki so s svojim svežim dizajnom in opaznim logotipom izstopali. Postavljeni so bili ob Perutninini postaji in tako obiskovalcem omogočili, da so v hrani uživali v udobju. Ta kotiček pa seveda ni bil le prostor za uživanje hrane, vendar tudi prijeten prostor za druženje, delo in počitek med pestrim programom konference. 

Vrečka z darili – trajnostna in uporabna

Ob prihodu je vsak obiskovalec prejel trajnostni nahrbtnik z naramnicami znamke Lidl, v katerem je bil pester nabor skrbno izbranih izdelkov. Ta trajnostna pozornost je pokazala, da znamke danes ne želijo le razdeljevati promocijskega blaga, ampak izbrati nekaj, kar bo resnično uporabno in spoštljivo do okolja.

Ročne pahljače – preprost, a učinkovit izdelek

Znamka Aleja je v “goodie bag-e" dodala preproste, a učinkovite lesene pahljače, ki so hitro postale eden najbolj priljubljenih festivalskih pripomočkov. Pahljače namreč predstavljajo inovativen produkt in so vsako leto (z višanjem poletnih temperatur) vedno bolj priljubljene. Tudi pri našah strankah smo opazili takšen trend in jih ustvarili za stranko Pirnar in Laško Malt, saj vemo, kako majhen, a praktičen izdelek lahko naredi veliko razliko. 

Nalepke – majhna pozornost z velikim učinkom

Špar je na festivalu navdušil s kreativnimi nalepkami, ki so promovirale njihov novi napitek, ki je nastal v sodelovanju z Joker Out. Te majhne pozornosti so bile povsod – na prenosnikih, steklenicah in zvezkih – in so se kot majhen znak prepoznavnosti podaljšale daleč po zaključku dogodka. Dokaz, da so tudi takšne drobne malenkosti lahko močno orodje za gradnjo blagovne znamke.

Osvežitev z dotikom elegance – Merit HP

Naš dolgoletni parner MeritHP je poskrbel, da nihče ni ostal praznih kozarcev. Osvežilna postaja je obiskovalcem postregla z vrsto pijače, med drugim z Antique Pelinkovcem, za katerega smo izdelali elegantne papirnate kozarce z blagovno znamko. Ta preprost, a učinkovit detajl je zagotovil, da je bila blagovna znamka Antique prisotna v vseh trenutkih sprostitve in druženja. 

Izkušnja kot srce blagovne znamke

SOF 2025 je pokazal, da danes blagovne znamke iščejo več kot le vidnost. Želijo ustvariti dodano vrednost in nepozabne trenutke. Naj bo to udoben prostor za sedenje, uporaben izdelek ali zabaven detajl, tiste znamke, ki so obiskovalcem nekaj ponudile, so bile najbolj opažene in zapomnjene.

Pri Euro-T verjamemo, da je to prava pot: izdelki in materiali, ki jih ljudje dejansko uporabljajo in cenijo, so tisti, ki najbolje gradijo vezi med znamko in občinstvom.

in Blog
Od ideje do prodaje: 3 Nasveti za uspešen Merchandise