Pred nekaj tedni smo se povezali z ekipo Sammozavestno in skupaj ustvarili nekaj posebnega – nagradno igro, v kateri smo podarili luksuzen set Epulon s personaliziranimi kozarci in cocktail set. Poleg tega smo bili omenjeni tudi v članku, ki razkrije, kdo v resnici smo.
Članek »Kdo je Euro-T? Spoznajte partnerja, ki promocijo spreminja v zgodbo« čudovito povzema bistvo našega dela – da promocija ni le izdelek, ampak izkušnja, zgodba in odnos, ki povezuje ljudi z blagovno znamko.
Promocija, ki ima pomen
Čeprav nas mnogi poznajo kot dobavitelja promocijskih materialov, je naše poslanstvo veliko širše. Vsak projekt razumemo kot priložnost, da pomagamo znamkam izstopati, navdihovati in graditi pristne stike.
Pri nas ne gre za splošno promocijo s tiskom na majico ali logotipom na steklenici – gre za ustvarjanje unikatnih artiklov in tekstila, ki gradi zaupanje vsake blagovne znamke.
Zgodba, ki se preliva v kozarec
V nagradni igri in članku smo izpostavili sodelovanje z našim dolgoletnim partnerjem, vinarno Rossi, s katero smo zasnovali ekskluziven set steklenih kozarcev Epulon.
Gre za izdelek, ki ni le del promocije, temveč del doživetja – nekaj, kar krepi vez med blagovno znamko in njenimi kupci.
Ti kozarci niso le nagrada, ampak simbol našega pristopa: da vsak predmet lahko postane zgodba.
Trajnost, globalnost in ljudje
V Euro-T verjamemo v odgovorno in trajnostno promocijo. Zato vse več našega portfelja sestavljajo okolju prijazni izdelki, razviti v sodelovanju s partnerji, kot je Sparkasse.
Hkrati pa ustvarjamo tudi globalne rešitve, kot je personaliziran portal za podjetja, ki delujejo v več kot 30 državah. Na ta način zagotavljamo, da ekipe po svetu delijo enotno podobo, vrednote in izkušnjo znamke.
Promocija, ki živi med ljudmi
V Euro-T smo prisotni od športnih aren do kulturnih prestolnic – od Pogi Challengea do GO!2025. Naše delo diha tam, kjer se srečujejo energija, kreativnost in skupnost, saj verjamemo, da prava promocija ne stoji ob strani, ampak postane del dogajanja.
Hvala @Sammozavestno
Hvala ekipi Sammozavestno za sodelovanje in priložnost, da smo svojo zgodbo delili skozi njihov pogled.
Veseli smo, da smo lahko pokazali, da je tudi za promocijskimi materiali več – ideja, namen in ljudje, ki jih ustvarjajo.
Kozarci Epulon naj ostanejo lep opomnik, da dobra promocija ni hrupna, ampak pusti vtis – preprosto in pristno.