Skip to Content

Ponosen sponzor podcasta SaMMozavestno

Z velikim ponosom naznanjamo, da je Euro-T s koncem septembra postal uradni funkcionalni sponzor novega podcasta SaMMozavestno, ki je del razširjenega projekta pod okriljem priznane revije SaMMozavestno.

Revija SaMMozavestno je znana kot edinstvena kombinacija življenjskega sloga in marketinga, izhaja pa pod okriljem uglednega medija Marketing Magazin, ki je vodilni glas na področju marketinške stroke v Sloveniji. Revija, ki izhaja dvakrat letno, je v slovenski javnosti naletela na odličen odziv. Zato so pri Marketing magazinu prepoznali priložnost za razširitev projekta in zvestim bralcem ponudili še podcast, ki izhaja na dva tedna.


Podcast Sammozavestno


Podcast SaMMozavestno prinaša zanimive zgodbe slovenskih ustvarjalcev, med katerimi so vplivneži, pevci, kuharji in drugi izstopajoči posamezniki. Kot je povedala direktorica Marketing MagazinaAriana Nina Eror, je namen podcasta: "Gostiti tiste, ki imajo kaj za povedati, od katerih se lahko kaj naučimo ali vsaj zamislimo. Naš cilj je predstaviti posameznike, ki so zanimivi tako nam kot naši publiki, ter jim ponuditi priložnost, da se povežejo s širšo javnostjo."

Ena izmed zadnjih gostij podcasta je bila Maja Keuc, ki je svojo pevsko kariero začela kot najstnica z osupljivimi vokali in prepričljivo odrsko prezenco. Maja, ki danes ustvarja pod umetniškim imenom Amaya, je pogovoru je razkrila zanimive podrobnosti o svoji glasbeni poti, izzivih, s katerimi se je soočala, in svojem pogledu na ustvarjalnost v današnjem času.

Prisluhnite pogovoru z Majo Keuc.


Kreativna podpora blagovni znamki SaMMozavestno


Pri Euro-T smo s ponosom prispevali k oblikovanju edinstvene vizualne identitete podcasta in studia SaMMozavestno. Z našimi inovativnimi rešitvami smo poskrbeli, da studio odraža vrednote blagovne znamke in zagotavlja prijetno vzdušje za goste in voditeljico Evo Sorčan. Posebej za studio smo izdelali unikaten neon znak, ki poudarja identiteto blagovne znamke SaMMozavestno in prostoru pri vsakem pogovoru doda sodoben, a prijazen pridih.



Sodelovanje z vrhunskimi partnerji


Ponosni smo, da smo del širše zgodbe tega projekta, skupaj z drugima funkcionalnima partnerjema,  našim tudi siceršnjim partnerjem Feydomom in podjetjem Iittala, ki sta prav tako poskrbela za udobno in estetsko opremo studia, ter glavnemu finančnemu sponzorju, Lidl Slovenija, ki podpira razvoj tega pomembnega projekta.

Za naše podjetje je sodelovanje pri takšnih projektih več kot le poslovna priložnost – je potrditev našega poslanstva, da z unikatnimi rešitvami prispevamo k rasti in prepoznavnosti lokalnih zgodb. Veseli nas, da smo del ustvarjalne in inovativne poti, ki spodbuja izražanje idej in povezovanje slovenske skupnosti.


Imate v mislih kakšen projekt, pri katerem bi lahko sodelovali? 

Spoznajte nas.

Euro-T in NK Celje: Nadaljevanje uspešnega partnerstva