Skip to Content

Proud sponsor of the Sammozavestno podcast

Z velikim ponosom sporočamo, da je podjetje Euro-T s koncem septembra postalo uradni funkcionalni sponzor novega  SaMMozavestno podcast, which is part of an extended project under the auspices of the renowned magazine SaMMozavestno.

Revija Samozavestno je znana kot edinstvena kombinacija življenjskega sloga in marketinga, izhaja pa pod okriljem uglednega medija Marketing MagazinThe magazine, which is published twice a year, met with an excellent response from the Slovenian public. That's why Marketing magazine recognized the opportunity to expand the project and offered loyal readers a podcast that comes out every two weeks.


Podcast Sammozavestno


Podcast Samozavestno prinaša zanimive zgodbe slovenskih ustvarjalcev, med katerimi so vplivneži, pevci, kuharji in drugi izstopajoči posamezniki. Kot je povedala direktorica Marketing MagazinaAriana Nina Eror, je namen podcasta: "Gostiti tiste, ki imajo kaj za povedati, od katerih se lahko kaj naučimo ali vsaj zamislimo. Naš cilj je predstaviti posameznike, ki so zanimivi tako nam kot naši publiki, ter jim ponuditi priložnost, da se povežejo s širšo javnostjo."

One of the last guests of the podcast was Maja Keuc, who started her singing career as a teenager with stunning vocals and a convincing stage presence. Maja, who today creates under the stage name Amaya, revealed to the interview interesting details about her musical journey, the challenges she faced and her view on creativity today.

Prisluhni pogovoru z Majo Keuc


Kreativna podpora blagovni znamki Samozavestno


Pri Euro-T smo s ponosom prispevali k oblikovanju edinstvene vizualne identitete podcasta in studia Samozavestno. Z našimi kreativnimi in inovativnimi rešitvami smo poskrbeli, da studio odraža vrednote blagovne znamke in zagotavlja prijetno vzdušje za goste in voditeljico Evo Sorčan. Posebej za studio smo izdelali unikaten neon znak, ki poudarja identiteto blagovne znamke Samozavestno in doda sodoben, a prijazen pridih prostoru.



Cooperation with top partners


Ponosni smo, da smo del širše zgodbe tega projekta, skupaj z drugima funkcionalnima partnerjema,  našim tudi  siceršnjim partnerjem Feydomom ​ Iittala​ Lidl Slovenija

Za podjetje Euro-T je sodelovanje pri takšnih projektih več kot le poslovna priložnost – je potrditev našega poslanstva, da z unikatnimi rešitvami prispevamo k rasti in prepoznavnosti lokalnih zgodb. Veseli nas, da smo del ustvarjalne in inovativne poti, ki spodbuja izražanje idej in povezovanje slovenske skupnosti.


Do you have a project in mind to work on? 

 Get to know us.

in News
Continuing Loyal Support for FC Celje!